tisdag 24 maj 2011

STOR ELOGE !!

Till alla tjejer som sprang/gick VÅRRUSET idag!! Är ca 13.000 tjejer per dag. GRYMT! :)
Själv kunde jag inte va med. :/ Ville inte riskera nåt.

Min dag från tidigt i morse har bestått av näsblod ,illamående och EXTREM TRÖTTHET.
Vakna efter 4 nånting av mig själv och det forsade ur näsan .Fatta inte vad som hände först ,så hann bloda ner lakan & tröja mm. Tummen ner för det!:(
Vara bara att stoppa in pappers tussar i näsan och ligga med huvet bakåt.
Illamående av och till hela tiden. Not so fresh.
undrar vad de beror på om man blöder med nån timmes mellanrum? Har inte blött hela dagen men morgon/förmiddag. Kanske på G att bli sjuk??

D säger att jag brukade blöda näsblod ofta när vi bodde i vår första lägenhet.( 2007)
Har inget minne av det? Eller så har jag förträngt det?! ;/
Aja har inte en aning ..Olustig känsla iaf och orkar inte va trött..
Ni vet så trött så man knappt orkar gå 10 steg .Vill bara ligga ner o sova hela tiden. .
Kommer somna som ett barn i natt ,är ett som är säkert!
Work i morgon . Träning blir när det känns bra igen....

God nattinen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar