söndag 15 maj 2011

TRÄNINGS DJUNGEL!!

Har ätit mig en stor frukost/brunch .Säger nog mer brunch eftersom kl var luchtid :)

Suttit och spanat på myfitnesspal.com (startat ett konto,tackar Lotta för det ;) )
och en massa tränings sidor. Får en hel del inspiration samtidigt så är det en himla djungel det här med träning . .
Okej allt är ju beroende på vad man vill uppnå alla har olika mål,men är så många som rekommenderar olika saker.
Hur bränna fett, hur äta, hur bygga muskler ,hur behålla vikten osv osv.
Kan vara en aning förvirrande ibland!

Hittade en artikel/sida jag fastnade för lite ..

Ett mål för mig själv just nu är att VARIERA min träning var 3de vecka .Utmana mig själv /byta övningar etc. Har gått jätte bra med min träning nu .känner mig nöjd, känner HARMONI och min kondition har blivit mycket bättre. Tummen upp för det! :)

PUSS!




2 kommentarer:

  1. ja den är bra om man bara vill ha lite koll...
    Men allt sånt skall man ju ta m en nypa salt ;)

    Kul att ses ,kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet .. ;) Jag va kul att ses! =)=)

    SvaraRadera