tisdag 10 maj 2011

VARFÖR SER JAG INTE DE SJÄLV eller 'är det ni andra som ser fel??

Idag va en bättre dag på jobbet men fortfarande så mycket att göra att man inte räcker till .
It sucks men får inte glömma att jag har ett liv oxå ;)

Nu till nåt helt annat..
Vissa kan tycka att jag är överdriven med att jag INTE äter nåt socker på veckodagarna nu.
Har faktiskt hållt mig bra. En mindre bakslag förra veckan men inget att prata om hehe
Ne men faktiskt äter mer regelbundet,undviker "skräp" mat och godis osv. Skippar kolhydrater eller minimerar dom till vissa måltider..
Jag är inte tjock inte ens mullig men vill bli mer FIT!!
Och börjar jag äta godis ,choklad mm jag lovar jag kan inte sluta ÄTER VARJE DAG DÅ! Så det här blir skitbra för mig!
Vill inte ha "bulliga" muskler utan mer konturer och slanka muskler de e fiiiint :)
Jag mår prima som en ballerina och får mer energi ju mer jag tränar...
men..Det finns ett men ;)

Det är att så många KLAGAR på att jag e för smal..Tanig,benig.. 10kg till tycker vissa man ska ha ;( Du borde äta mer" äter du" "varför ska du träna" "Du kan väl äta vad som helst
osv osv ...
Idag är speciellt en sån dag som varit värre än dom annars brukar va . .
Så folket tagga ner lite som vi säger i tumba ;)

Jag är inte för smal. Jag tycker inte det??!! Så undrar varför ni tycker det...
Tränar för att må bra och självklart va lite finare och lite tajtare om de betyder att min kläd stl minskar så fine, ökar?fine de oxå;)
Jag äter minst 5gr om dagen. Ni som känner mig NI vet :)

Tränar varannan dag på ett eller annat sätt och it makes me FEEL GOOD!

Vet inte vad jag ska skriva mer behövde skriva av mig..

Bästa Patrice har gjort mig fin ännu en gång !! Nagel pics kommer ;)

PuSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar