tisdag 17 maj 2011

Wohooooo!!!

Haft ett GRYMT träningspass med Ellen idag på boxen!! Gick jääävligt bra!
Trodde jag skulle DÖ då mitt senaste matintag va lunch kl 11... :S
Not good! Men slängde i mig en halvbanan och passet gick bättre än väntat! Så jävla roligt! Och Ellen hon va grym ;) Skulle kunna springa 5km efter passet men fanns ingen tid för min del ;P

Nu har jag fått i mig "Holstic powermeal" skiiit äckligt! Är grönt och smakar alger typ haha fyfan säger jag .Fick ner det iaf .( är bra med näring & energi )
Två kokta ägg åt jag oxå för att få i mig lite extra proteiner .. Ska skärpa mig med maten i promise ;)

Hände en pinsam grej igår ..Vill inte dela med mig om vad de e ,men du/ni som vet ...JAG SKRATTAR FORT ÅT DET!! jag e fan puckad ibland!! *Asg* Kommer INTE hända igen..!!

Hoppas ni haft en bra dag alla!

Puss//M




2 kommentarer: