tisdag 14 juni 2011

KOFFEIN KICK och massa bilder!

Alltid samma misstag . Sitter i andra tankar ,snackar skit ,har jätte trevligt och dricker den där STORA koppen med kaffen sådär på kvällskvisten!! Jättebra för mig som är uppe i varv nu och sova kommer bli en helt annan femma.Säger WHAT A F*CK!! Orka va jag just nu hahaha ;)
Jobbiga är att jag kommer va så död i morgon...Ska jobba över oxå så redbull lär pryda min kväll. Inte så hälsosamt... hmm.Men men självförvållat.

Surfat i cyberspace i brist på annat lagt upp massa bilder från BARCA på fejjan. Orkar inte lägga upp här nu får bli i morgon eller nån annan dag :)
Bjuder på nån bil iaf)

TUMMEN NER för att denna vecka har bestått av alldeles för lite sömn!
TUMMEN UPP för att jag slutar tidigt på fredag och ska ha vin kväll med bästa Ellen :):)

Nu ska jag försöka lägga mig iaf...





Puss //M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar