torsdag 16 juni 2011

SOL i helgen så blir det grymt !

Jaha.Samma idag..Knappt varit hemma i 2 timmar och MÅSTE gå och sova snart.
Fyfan vad enformiga vardagarna kan bli ibland. Nu har jag ifs jobbat över en hel del och ikväll fick jag oxå bilen fixad. Super tack till våran meck Thomas som gjorde det och även ska serva den nästa vecka!! SUPER THANKZ!!! :):)
Varit en blandad vecka..En del saker har gått JÄTTE bra och en del andra mindre bra.
Inte helt varm i kläderna efter semestern och med nya arbetsuppgifter mm..
But im working on it!! :-)

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag!!Så nice med helg och jag slutar kl 14.15!
Hur skönt är inte det??! Okej halva sverige slutar säkert kl 12 eller nåt sånt .
Rätt vanligt med "halvdagar" men jag har slutat tidigast kl 16 så känns extra roligt *LER*
Inte nog med att jag får en tidig fredag så ska jag hem till Ellen på date ;)

Vi ska ha middag ,dricka lite vin...göra goda drinkar..Och vem vet vart kvällen tar oss sen??
Våra kvällar brukar sluta bra hehehe ;)

Pssst. Imorgon hämtar jag ut mina nya skor och lite andra saker jag klickade hem.

puss och god natt //M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar