onsdag 22 juni 2011

VILL ÅKA KARUSELLER SOM EN GALNING OCH ÄTA SOCKERVADD;)

Mår nu prima som en ballerina! Är redo för jobb imorgon.
Dan för midsommar och jag jobbar 6.45 till 18 ;) Har ändå inga speciella planer så what a hell :)

Ikväll blev de en snabb träff med Ellen & Ninni. Fick i mig lite mat och fick se Ninni & Freddes nya lya. Den va jätte fin!! Very nice bruden!

Tummen ner:
-För att jag inte fattar någonting om design på BLOGG.SE .. ??! Ska byta blogg snart om jag bara kan få hjälp av någon..haha
-För att jag kommer ha fula naglar över midsommar .
-För att mitt hjärta inte kom hem före midsommar :(
-För att folk låtsas tycka om folk dom egentligen INTE tycker om.. Barnsligt och inte så snällt va.
Tror folk klarar sig utan fakeade "vänner" ändå ;)

Tummen upp då!
-För om fyra dagar är mitt hjärta hemma!!! LÖÖÖVLEYYY!!!!
-Imorgon kommer lönen!
-Utlands resa nr 2 bokas i helgen!
-För folk som inspirerar och delar med sig!
Har fått massor av inspiration idag gällande både kost ,inredning och även lite andra saker :)

Hm frågan är vad som händer på midsommar?? Är det sol blir det grönan med bror & familj.Skulle va så roligt!
Om de blir det regn..??? De e frågan de....

Nu blir de sängen ladys n gents! God natt! //M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar