lördag 24 september 2011

Ett BTW i väntans tider!

Glömde nämna en as rolig komedi vi såg i går. THE CHANGE UP.
Jag kanske är sent ute men gud så rolig den va ! Vi garva ihjäl oss här hemma.
Är väl ända träningen jag fått dom senaste månaderna-Är dom dagar jag skrattar höhö

Kul att man föresten blir beskriven som "helt sjuk" av sin kära man ..hahah .. Han säger att han låter vissa saker "passera" för de är hormoner som jag drabbas av.
Och nu har hans kompis skrämt upp han med att jag kommer bli värre! *skrattar*
Jag anser mig som helt normal och jag kommer bara bli bättre ;)

När jag ändå bloggar i väntan på i väntan på film så kan jag passa på att säga en annan sak.

Visst jag äter en hel del mer än innan jag va gravid. Och oh yes jag har växt på bredden bla.
Jag kommer att gå upp minst 10 kg till tror jag . Dvs att jag kommer va rätt tjock i vinter. ;)
Är redan lite större om man jämför med innan. Men vad trodde ni (?)
Att jag skulle va smala Melissa trotts den krabaten som växer i mig.Haha... Folk är roliga..
Det som är ännu mera roligt att du/ni som tror att jag inte kommer lyckas gå ner efter min graviditet. Lustigt att ägna sin energi åt mig och spekulera om mig och min vikt .Är väl ändå min deal .Jag skiter i min vikt just nu . Har så mycket annat att bry mig om <3 <3

Så vi kan ju ta upp detta igen till BEACHEN 2012.. Så ska vi suckers.. :)

Ha en toppen kväll! //M



2 kommentarer:

  1. Vad är de för avundsjuka jon som diskuterar det?? Puss Alex

    SvaraRadera