lördag 17 september 2011

Love is sweet when its new - but its even more sweet when its True"

God morgon!
Har vaknat för en stund sen VRÅLHUNGRIG! Kunde fått sovmorgon men " magen" väckte mig. :)) Lill tjejen sover fort men borde också vakna snart . Om inte annat så gör hon det när jag dukar upp frukosten :-)
Sådan mor sådan dotter! Det första vi gör när vi vaknat är att äta haha För övrigt känns de som ett tåg kört över mig. Den eviga ( vidriga) hostan och snorandet verkar inte släppa. "SNORA" hur ofräsht låter inte det ? Exakt så ofräsht är som det låter är det.Fyyyyy är INTE på topp just nu. Att man automatiskt känner sig " fulare" när man är sjuk(?) Jag gör de iaf . :( Så ingen live bild idag . Här är jag 4 mån sen.Vad snabbt jag gått upp i ansiktet om man jämför med den här bilden! Ok. Inte bara ansiktet som jag gått upp på. Magen har som sagt gått ner ??? Men midjan är snart borta och baken är större :-) Ingen aning om hur många kilon jag gått upp och ärligt talat vill jag inte vet ännu. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar