söndag 18 september 2011

MAN DOWN"

Önskar livet va som en film. Sätta på paus. Trycka på play . Spola framåt spola bakåt . Trycka på STOPP!
Och bara stänga ner när man själv ville. Men funkar ju inte så . Men visst vore de enkelt (?) Livet är ifs som en film .. En som går på repeat om och om igen . . Det rullar och man får se till att hålla det i rullning . För det är det vi gör. Ser till att de " rullar" på i livet ! Vi gör de för överlevnad , för framgång, för lycka. För vår framtid . Ibland måste man stanna upp . Andas .. Låta tiden stå stilla .. Tänka innan man tar sitt beslut . Är trots allt våra egna beslut som tagit oss dit vi är idag . Tänk om folk kunde tänka lite längre än vad näsan räckte ibland ;) Se helheten och inte för stunden . Jag är en impulsiv människa men också väldigt djup . Tänker ofta på livet som nu . ( mycket svammel i detta inlägg haha ) Men att jag lever för "idag" och för "stunden " finns inte hos mig längre . De jag lever för är för nu och för framtiden . Vad man förändras och växer upp . Sån skillnad mot förut! Tänker tillbaka på när man va 15år .. 20år... Och nu är man 27år. Vill inte tillbaka i tiden. Däremot skulle jag vilja se in i framtiden . Jag har en dröm i mitt liv . Ett mål . Har du också det ? BTW min favvo låt just nu . Rihanna- Man down :)) Kanske lite " ute" men den har fastnat nu ;) God natt . Kram //M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar