måndag 19 september 2011

Måndag morgon...

God morgon världen!

Hoppas eran start på veckan har börjat bra.
Min har har startat mindre bra ..

Har denna hosta (ret/slemhosta?) Som inte tycks ge med sig . ca 2 veckor har gått nu och ingen förändring. Jag hostar genom hela nätterna och får inte sova. Dagarna är rätt okej.
Inatt sov jag hos syrran min och min hosta va verkligen en "HIT" för hela huset där.
Syrran har vaknat och lill knodden vakna pga mig. Och själv har man knappt sovit en blund.
Va uppe kl 6 i vanlig ordning men ORKADE INTE GÅ UPP ur sängen.

Trötta och sura miner va det väl sen när vi alla gick upp. :(

Gillar inte att klaga egentligen . Jobba när man är lite sjuk har aldrig varit ett problem. Brukar tänka att " de går över" Jag brukar va väldigt duktig på att bita ihop.
Men inte nu för tiden . Känns som ena saken efter den andra sköljer över mig.
Hosta ,förkyld,huvudvärk,hosta,förskyld,huvudvärk. Det bara fortsätter.
Borde kanske ha vilat och tagit det lungt . Men svårt när en har en 5 åring som vill umgås och hitta på saker. Är helt död varje dag och eftermiddag.
Men kan inte ligga hemma i flera veckor riktigt. ..

Blaaaah säger jag. Ge mig en dos så "jagmårbraochärfriskochslipperdettanutack"

Har fått en läkartid idag iaf . Ska börja åka om en timme ca.

Vädret suger också .Ogilla detta regn!
Dock en anledning att få shoppa nå heta gummistövlar haha ;)

Vi hörs i kväll.

Kram kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar