söndag 11 september 2011

När det inte finns ord för känslan"

Hej alla! Just nu ligger jag i Ellens säng med en snarkande liten Miranda. Helt vansinnigt att lilla hon kan låta så himla mycket! Vet att jag skrivit de förut, men hon snarkar JÄTTE HÖGT! Och de har hon inte fått från mamma iaf ;):)) Ellen bjöd hit oss på middag idag. Blev potatisgratäng med marinerad lax & rödvinsås till. + fetaostsallad. 10 av 10 får hon ,för va så jävla gott ! Nog för att jag själv lagar god mat , men älskar att bli bjuden på middag. Det va verkligen gott! :) Nästintill en perfekt söndag har de varit . Dansskola , kalas, god mat, söndagsmys och är helt fast på WORDFEUD!!! Haha spelat hela dagen idag med olika personer . Lyckades övertala Ellen så snart är hon också fast :) Med min perfekta söndag är de något annat som börjat spöka också.. Har en känsla av att vissa saker inte kommer gå så bra som jag först tänkt mig . . Det blir inte ofta som man tänkt sig, men svårt att ta beslut när man inte till 100% vet vad man vill . Man kan säga att de är motvind just nu och att jag själv behöver göra vägen jag ska gå på " mycket svammel och mycket tankar. Kanske bara förvirrad av alla hormoner Haha! Dom spelar nog min hjärna ett spratt .. har jag blivit så känslig.. Inte riktigt mig själv alla dar . Frågan är om de man känner är på riktigt eller om de bara är " hormoner " Jiisses.. Jag är verkligen en " FIRRE" ( horoskop) drömmer & analyserar .. Hahaha ska nog sova nu . Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar