söndag 30 oktober 2011

Big NO NO..

Är att åka till IKEA på lönings helg, en söndag! Är helt slut. Folk kryllar som kackerlackor!
Köpte iaf lite lampor , doftljus, en spegel och köks grejer. Hade tänkt att kolla på spjälsäng och vad dom har för baby saker men orkade INTE kolla runt.
Får bli en annan dag,är ju ledig nu med min solstråle :) ;)

Ett annat BIG NO NO är fan IKEAS jävla lampor. Jävla strul med att koppla in dom! Eller så är det våran lägenhet som är miffo. Förbannad för jag inte lyckas. Vill ha det klart nu nu nu !
Får helt enkelt be om hjälp :-)

Måste skriva tack i detta inlägg till ett par personer:

Kan börja med N som kom och hämta spegeln från ikea så jag fick hem den ! TACK!!!

TACK till bror med familj för bilbarnstolarna och alla barnkläder vi fick!!
Och TACK till Jimmy (min brorson) som kom och lämnade allt!
UNDERBARA FAMILJ tusen tack! <3

Säger också tack till min vän Ellen för en bra dag :):)

Kramen!


1 kommentar:

  1. Hehe, vassego! Men nästa gång kan du ju ringa INNAN du ska köpa stora grejor... ;)
    /N

    SvaraRadera