fredag 21 oktober 2011

Dagens status.

Sitter hemma hos oss med mannen min och hans kompis är på besök. Dom spelar fotboll på PS3 . Väldigt underhållande. Tror ni? ;)
Jag har datan i knät och godis skålen är framme . Smågodis säger bara MUMS! Jag älskar nog smågodis. Ska titta på första avsnittet av The walking dead snart. ( säsong2) Är den bästa zombie serien och jag rekommenderar den verkligen. Dock inte om man är själv och vill kunna sova :) Dagen har bestått av vila, handla, Ätit en pasta från benevento ,träffat Lina & Engla. Diskat & städat , städat lite till. Så är en trött jag nu. Kan man se mer olycklig ut än jag ?? Haha ska tvinga på mig ett smile på nästa tröttis bild :) Få se hur min tjej mår i morgon . Tror febern är på gång och hon kan ev ha urinvägsinfektion . Tummen ner för det! Sov gott alla fina så hörs vi i morgon . Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar