onsdag 26 oktober 2011

Del 2 Random bilder från semestern.

Dennis & Mirran badade när jag va badkruka :)
Jag skulle fota hennes nya PETSHOP
Landskapet från bergen på g ner till stranden..Så fint!
Mannen grillar grymt goda ribbs!
Sötisen Elena chillar
Hahah min söta tjej!
Elena & Miranda
Tror ni Miranda ÄLSKAR att va på stranden ?? :)
Lek på stranden.
Precis badat . Japp hade inget val!

Första dagen. På restaurang efter en 2½tim promenad fr bergen i 42 gr värme!
Den promenaden tackar vi mannen för .. ;)
Arbeteskollegan Robin & hans tjej Annelie hooka vi ihop med på Kreta. :)
Här börja helvetes promenaden..Miranda va så duktig.
Mina darlings.
Blekfis första dagen.
Katedralen Barcelona. Så maffig!
Gamla delen i Barcelona.
Bästa Miguel & jag. På tur i staden.

Fler random bilder kommer i morgon. Har så mycket bilder ,så blir att dela upp det i delar.
Vill ju lägga upp alla i egentligen en blir lååångt i från alla haha.

Åh sol & värme hur skönt skulle det inte va nu ??
Kurera sig
från snor,hosta,gråt & gnäll.

God natt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar