tisdag 18 oktober 2011

Friends or not friends.

Lustigt det här med vänskap ibland om hur den kan förändras.
Man är bra vänner sen helt plötsligt är man inte det.
Kanske glider i från varann eller att det finns anledningar som gör att man helt enkelt inte kan/vill umgås med varandra.Ömsesidigt eller inte.

Eller man kanske inte alls är vänner och tom är OVÄNNER. Man känner knappt varann men bråkar.
Helt plötsligt klickar man bara och är vänner.
Blir det äkta vänskap eller lyder denna "vänskap" under ordspråket
-HÅLL DINA VÄNNER NÄRA MEN DINA FIENDER ÄNNU NÄRMARE"

Jag vet inte vad jag ska säga om den saken . Vad säger ni?

Kan förvånas ibland över folk som "hittat" varann som man aldrig trodde just dom skulle göra.
Lite tappa hakan effekt.
Lika förvånande när man är vän med någon(trodde man va vänner)
som egentligen inte är vän med en själv.
Märkligt det de där ;) men inget att hänga läpp över!

Jag har mina vänner runt omkring mig som jag älskar.

Att va en vän betyder inte att man behöver ses & höras varje dag-
En vän är den som finns där oavsett vad.






3 kommentarer: