tisdag 25 oktober 2011

Kärlek på riktigt.

Hittade denna fina bild i min mobil. <3 Visst är det lustig hur ens barn kan få en så arg men santidigt så glad!! När jag säger arg menar jag såklart den härliga trottsen blandat med tjat. Den som gör att man vill slita av sig håret ibland . Känns igen? ;) Glädjen hos min dotter är trotts allt de som betyder mest. Det slår ALLT. Så roligt att se henne förväntansfull och när hon blir glad för dom småsaker.För såna saker man själv aldrig upplevt. ..Vill ge henne allt utan hon blir bortskämd! Lite trixigt de där i bland .Hon ska minnas sin barndom med trygghet och glädje. Lite läskigt att tänka mig henne som tonåring??? Kan hon inte va min lilla/ stora tjej minst 20år till ! Haha
Hon är så stolt över att hon ska bli storasyster snart. Jag är så glad att hon är stolt! Ni fattar va ? Kärlek till min Miranda <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar