lördag 15 oktober 2011

Kvällshäng & MYS!

Just nu är det soffhäng hemma hos oss. Lina & Tommie är här med Engla & lilla Elias. Elias ser ni på bilden, han har fullt upp med sina bit ringar . Stora killen har han blivit! :):) Dom ska strax bege sig hemåt.
Varit en mycket trevlig kväll! Middagen bestod av potatisgratäng & kotletter + fläskfilé & champinjoner med gräddsås. Till de hade vi sallad , baguetter och bea sås. Nöjd är jag med middags valet. Verkade resten av folket också vara :);) Efterätt blev lite glass & kaffe .Hann inte med något mer avancerat men tror jag spricker snart...!PROPPMÄTT!
Va jag inte tjock innan blir jag nog de nu haha! Tjejerna har busat & lekt och mumsat lördags gott. En toppen dag för Miranda min =)

Som sagt, en grymt trevlig kväll som måste göras om ! Snart mys & film med mannen..

Trevlig till er finisar ! //M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar