måndag 24 oktober 2011

Som en dröm ..eller inte.

Mår illa som ett jävla anus. Ursäkta mitt fina språk,men är inte direkt som en dröm att vakna till känslan att vilja kräkas varje dag. Som att va bakis varje dag! Ni hajjar va??
Idag är det extra jobbigt då jag har fruktansvärt ont längs ryggen och ont i magen.
Magen känns som mensvärk fast värre. Låg i sängen så länge jag kunde men va bara gå upp.Går inte att ligga ner. Varit vaken sen kl 6 och inväntat att Miranda ska vakna.
Hon mår inte heller bra så blir att pyssla om henne idag <3

Ikväll ska mannen få pyssla om mig . Jag behöver få en massage!
DET skulle va en dröm just nu ! och alvedon förstås. .
En värmekudde kanske skulle va nåt för mage/rygg? OCH EN NY SÄNG !

Mycket gnäll men vad gör de om hundra år " MÅSTE få i mig frulle snart ...

//M



1 kommentar:

  1. Åååhh det ska bli så mysigt att få bo helt själv i en egen liten mysig 1a!
    Bra läge, bra granne ;)fina pw vägar!
    nära buss och affär =) awsome!

    Och jag lär inte ha en bebis i magen till nästa år så absolut ska vi köra en utgång! Jag väntar! hehehe =) kram på dig!

    SvaraRadera