lördag 12 november 2011

Dag 3-Någon jag umgås väldigt mycket med




ELLEN bilden till vänster,
som jag umgås flera dagar i veckan med.
Hon är en okomplicerad vän som man alltid har något att prata med om.
En av mina absolut bästa vänner!

ALEX bilden uppe med mig,
Vi hinner inte ses så ofta som man önskar,men vi pratar ofta i telefonen och finns där alltid för varandra. Bästa vänner som förstår varandra.

ANNIE nedre bilden,
umgicks nästan varje dag förut.Känt varann sen vi va typ 14 år?? Inte så ofta thees days, men kommer alltid va min bästa vän oavsett.

LINA har jag ingen bild på!!??
Min barndomsvän,bästa vän.Pratar varje dag ,ses ganska ofta ,leker med barnen.
Hon har alltid funnits i mitt liv och hoppas att det förblir så.
(finns till vänster i blogg listan)

Kunde inte bara välja en vän ,utan blev dessa fyra! Har ett par till underbara vänner runt omkring som man tyvärr inte ser allt för ofta..
Huvudsaken är att jag vet att ni finns finisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar