torsdag 17 november 2011

Fuck this day.

Vaknade kl 3.16 i natt mådde illa som satan. Låg kvar i sängen tills de va dags att gå upp kl 5.20 ca. Fick sendrag i vaden när jag väl skulle upp ur sängen . säger bara AJ! Trött, illamående och ont i vaden startade jag denna dag.
När det väl va dags att åka till jobb & dagis, hittade jag inte bil nyckeln. Stressad som fan , höll på att bli galen ! Då såg mannen min att nyckeln satt ute i bil dörren!!! Wtf! Så över natten hade nyckeln suttit i dörren . Duktigt Melissa . Väldigt imponerad av mig själv ;)Behöver jag säga att jag blev sen till jobbet? Lite små strul under dagen, MASSA skit nu på kvällen !! Dagens höjdpunkt va iaf latte på lunchen,middag med Annie och kidsen <3 Förutom de så kan vi väl ta bort den här dagen helt och satsa på FREDAG i morgon ! Eller vad säger ni ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar