fredag 11 november 2011

GRÅ MUS ?

Hej folket! @ work just nu,sliten och hungrig. Varit vaken sen kl 4 inatt/morse. Mått illa som ett **** :( Har fortfarande inte fått i mig något. Är väl inte så bra... Men siktar på thaibuffe kl 11 iaf! Vilket tråkigt väder vi har, grått & trist . Exakt så jag känner mig. Helt sänkt utan näring. Är 11-11-11 idag .. Kl 11.11 ska man tydligen önska sig något! Jag önskar att jag får behålla maten höhö!
Närro man ska inte berätta vad man önskar då slår det ju inte in ;)

2 kommentarer:

  1. Var du lika illamående när du väntade din dotter? Hoppas det lägger sig:) Och vad lika du och din bror ser ut att vara:) Ha en trevlig helg!/ Elin

    SvaraRadera
  2. Nej inte alls! Den här graviditeten är helt annorlunda.Mådde illa dom 3 första månaderna,sen kom det tillbaka v 19-20 ca . Kommer och går.. Jag hoppas att det ger med sig,inte skönt att vakna som "bakis" var och varannan dag ;)

    Haha tack tror jag ,Inte ofta jag får höra att vi är lika! :)

    Kramen!

    SvaraRadera