tisdag 29 november 2011

Helt okej.

Kollat på Desperate housewifes precis , och innan har jag stor bölat till senaste avsnittet av The walking dead. Haha det bara kom! Går inte riktigt styra dessa hormoner .. Mannen min blev lite förvånad tror jag när tårarna rann hihi ;) Varit en helt okej dag i övrigt. Inte ätit så mycket med rädsla för att spy , men det har gått bra. Vi hade en hemma dag i dag både jag & Miranda ,det behövdes nog. Jag hoppas på en bra dag i morgon , och hoppas Mirandas förkylning INTE eskalerar!Hur lång tid kan en person va förkyld egentligen? Dagens höjdpunkt blev iaf att handla lite i Tumba , där jag träffa på Lina & lilla Elias , och Ylva träffa jag på :-)
Nu ska jag sova så önska mig en god natt utan illamående, en gråtande dotter och en massa snor torkande. Tack . Sov gott alla fina !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar