tisdag 8 november 2011

LISTA!

Tänkte göra denna lista som både Alexandra & Lotta har på sin blogg.
Har funderat ett tag och blev nu sugen på att göra den :)
Börjar nog i morgon ;)

Dag 1 – En bild på mig själv + tio fakta
Dag 2 – En bild på mig och mina syskon
Dag 3 – Någon jag umgås väldigt mycket med
Dag 4 – Favorit kändis
Dag 5 – Fem sanningar om mig
Dag 6 – Mina drömmar och önskningar
Dag 7 – En bild på mig i år och förra året
Dag 8 – En bild som gör mig glad
Dag 9 – En helt vanlig dag
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – En sak jag gör dagligen
Dag 12 – När jag var utomlands
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – En bild från denna sommar och förra sommaren
Dag 15 – Några av mina vänner
Dag 16 – Någonting jag vill tillbaka till
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Något jag aldrig kommer glömma
Dag 19 – Bilder från ett minne
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Något jag längtar efter
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Favorit film
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Tio saker jag vill
Dag 30 – I helgen

2 kommentarer:

  1. TAAAAAAAAAAAAAAAAACK! för din braiga tips! du prickade in alla rätt på typ av mat vi äter iaf, hihi. ska pröva alltihop :D <3

    SvaraRadera
  2. Haha :) Vad kul! Då blir jag bjuden på middag snart då höhö <3<3

    SvaraRadera