tisdag 15 november 2011

Min stora mage och HAPPYFACE!

Här har ni mig idag ! Bjuder på en bild då jag strax går in i v25. Känner mig som en flodhäst och ser förmodligen ut som en också . :-) Köpte mig en ny bh+ en sportbh idag på lunchen. Vilken lättnad! Kan säga att jag verkligen behövde de då alla jag har blivit för små haha! Nu ligger i laxen i ugnen och väntar på att bli klar . MUMS! Fick även ett besked för en stund sen som gjort mig mer än glad !!! Så jäkla happy!!!!!! :))))) Det bästa är det inte bara jag som kommer bli happy ... ;)
Kramis!

4 kommentarer:

  1. Du är inte alls stor för vecka 25, skönt!

    SvaraRadera
  2. Superfina magen, och inte alls så stor men man tycker ju alltid så om sig själv:) Ha en fin dag! Elin

    SvaraRadera
  3. Tack fina ni!! Ja,det är ju de att jag känner mig så stoooor haha! :)

    Kramis!

    SvaraRadera