måndag 7 november 2011

Samandragningar eller dålig säng?

Vaknade denna morgon av att det gjorde så ont i ryggen och magen! Samma smärta som jag vaknat av gång förut. Gjorde liksom ont i halvaryggen nedåt , och över hela magen. Vet inte om dessa två saker hör ihop? Eller om jag börjar få ont i ryggen och bara hade ont i magen av annan orsak. Ont gjorde det iaf! Sjukt trött va jag så låg kvar i sängen bäst jag kunde , och somnade tillslut om. Nu är jag iaf vaken :) Vi har ätit frukost/ brunch Miranda & jag. Fortfarande trött,vädret är tråkigt men idag ska vi hitta på något roligt! Ledig idag TIS + ONS :) Sen blir det back to reality :) Har varit jätteskönt att vara ledig, förutom att Miranda nästan var sjuk i två veckor :( Hon är fortfarande snorig men sålänge det inte blir värre är jag nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar