tisdag 8 november 2011

Sjuka drömmar och dessa MÅSTEN.

Som rubriken lyder har jag haft helt sjuka drömmar!
Drömmar som skruvar sig i hjärnan och gör så att man vaknar med ångest nästan. Har en jobbig känsla som sitter kvar.
Varför kan jag inte drömma glada & roliga drömmar(?)
Känns som att det blir värre ju längre in i graviditeten jag går..
Men hör nog i hop med nåt sånt som mitt undermedvetna skulle jag tro.. :-)

Nu har jag rett ut alla ärenden jag hade kvar per telefon . CHECK!
Allt har löst sig som det ska ,till min fördel!
Eliminerat små inkomstjuvar som jag bara inte orkat ta tag i innan ;)
Måste bara posta ett brev idag sen är ALLT i sin ordning.
En klapp på axeln till mig själv haha!

Dags att äta nåt innan jag på riktigt avlider!

Kramen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar