onsdag 23 november 2011

Skitzo? Eller bara gravid?

Har en riktigt skit dag idag .
Började med att det regna och att min 5 åring bestämde sig för att tjafsa tjata och bråka .
Från det att vi vakna till jag lämna henne på dagis ung. Det satte mitt humör...
När jag väl kom till jobbet va det bara att smila och köra igång. ;)
Hade en helt ok dag.Eller halvdag iaf. Resten av dagen har varit så jävla jobbig och tung? Irriterad och SÅ TRÖTT när jag kom hem och inget känns bra.
Förbannad fast jag inte vad jag är förbannad för??? Vill bara slå nån just nu!! Normalt(?)

Kan inte se någonting ur en positiv synvinkel just nu ,bara det negativa... :(
Är det ok att livet suger i 12 timmar ,för att sen vakna i morgon och tycka att livet är underbart?

Nu ska jag spana och se vad ni bloggare pysslat med. Lämnar mitt gnäll här.

Kram // jagärintemigjälvjustnu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar