måndag 21 november 2011

Sommaren 2012.

Hemma i soffan och känner lugnet. Helt SLUT efter min försovning i morse och denna
på jobbet. Blev därför hämtmat för mig och mannen. Vardagslyx...
Eller ska vi kalla det lathet ;) hihi

Vi har redan börja planer nästa sommar! Bra att va ute i god tid,visst?
Blir förmodligen ingen utlands resa ,utan blir SMÅLAND för hela slanten...
Och tills dess ska jag ha tränat en hel del :-)
Måste nämna att jag kom hem till ett nystädat och jättefint hem.
JUST LOVLEY! <3

Nu lite time med babe innan man blir solo för natten.
Kramis!

(Bild från kreta semester i år )

2 kommentarer:

  1. Oh vi är sååå kassa när det gäller planering, önskar vi kunde bli bättre på just sånt. Längtar så sjukt till sommaren redan, tittar ut på regnet just nu, blääääää...Sverigeväder;) Ha en fin dag! Elin

    SvaraRadera
  2. Vi brukar vara familjen "sista minuten" haha! Så nu tänkte vi faktiskt planera och saker & ting klart! :))

    Och jag håller med BLÄÄÄÄ på detta bajs väder.. Hellre snö än detta!

    Kramen!




    Kram!

    SvaraRadera