söndag 11 december 2011

Dag 6 – Mina drömmar och önskningar

En sak jag drömmer om är vårat fina hus ,med bastu och ett STORT rum till Miranda,med garage till mannen,med en tomt där både hund & barn kan leka,ha grillfester,sola och plantera lite fina blommor. :)
Även ett litet semsterhus utomlands är en dröm.. Helst på Kreta!
En dröm jag lever och jobbar för .. EN DAG ÄR DET VÅRAT.

Jag drömmer även om att vinna storvinsten på lotto haha!

Önskningar? Ja dom ytliga önskningar jag har är sånt jag önskar mig av tex tomten och i födelsedagspresent. Bla,Kaffemaskin,UGGs,guldörhängen,en fin ring ;),Tatuering,
stora the koppar & tallrikar från indiska, ny telefon,massa nytt smink.
Och en snygg kropp till sommaren 2012 ! :-)))


Annars önskar jag en massa kärlek,lycka,värme och god hälsa till min familj och alla mina fina vänner <3 <3

(Har ju nästan glömt bort listan,men nu kommer den komma dag för dag )

Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar