fredag 30 december 2011

FÅR ÄTA UPP MINA ORD

God morgon!
Sitter och äter frukost med Mirran i vanlig ordning.
Hon sov längre än vad jag gjorde idag. Vi har haft sovmorgon nästan varje dag nu. Hur skönt! :))

Jag har alltid sagt att folk som precis fött barn borde ta det lugnt och njuta.
Inte stressa med träning ,kosten och sin vikt. Utan börja komma igång när barnet är ca ett par månader. Man behöver faktiskt återhämta sig och ta vara på den lilla sömn man får den första tiden. Vissa har varit hysteriska och mer eller mindre börjat dag 1,vilket jag tyckt har varit överdrivet. .

Nu är det så att jag DÖR av längtan tills att få börja träna igen! Har läst mycket tränings bloggar ,bloggar om dom som faktiskt börjat träna rätt så fort efter en förlossning.
Tänker ung 1-2 gr om dagen om hur och vad jag ska börja träna med efter våran lilla kommit. Så jag kommer att sätta igång så fort jag kan (orkar). Mitt mål är att ha en hyfsad beach kropp sommaren 2012! Varför jag skriver hyfsad är för jag vet ju inte alls hur förlossningen går eller vad som händer med min kropp efteråt. Förutsatt att allt går bra och att jag mår bra efteråt ,så kommer jag satsa på det till 1oo! Hoppas verkligen att jag kommer kunna göra det!
Nu är det säkert många som tycker att jag är överdriven...men kan inte hjälpa det :)
Jag trivs inte alls i att vara en "bigger size me" Nu är jag gravid så växer jag ju vare sig jag vill eller inte ;) Så det går väl an. Men inte se ut såhär efteråt..
Ni som trivs med er själva utan träning och utan vikt nedgång ,GOOD FOR YOU!
Jag däremot kommer inte vara en av er . Nu är det inte så att jag tänker på vad jag äter när jag är gravid.nej nej! Jag äter precis de jag är sugen på dag som natt ;)
Utan som sagt när bebis kommit till världen det är då det är dags för mina nya mål!

Imorgon firar vi ut 2011 och Jag välkomnar 2012 med stort LEENDE!

Kramen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar