lördag 24 december 2011

Jag hade visst varit snäll i år ..;-)

Nu är vi hemma från en super härlig julafton som bjöd på Kalle anka , en massa god mat, tomtegröt,JULKLAPPAR, trevligt sällskap,skratt, fika & mys! En perfekt dag precis som den ska vara. <3 Jag har blivit med IPHONE4s. ( julklappen till mig själv ;)) Kaffemaskin ( Bosh tassimo) & högtalare till min data , fick jag från älsklingen min,precis de jag önskat mig! Fick annat fint också. Miranda blev med en hel Ikea kasse med klappar. Flera spel,petshops, zoobles, hello kitty saker, kläder,Nintendo Wii, disco lampa och en massa andra saker! Hennes favorit julklapp blev nog den bärbara dvdn med ( feta) dödskalle hörlurar hon fick från D. Hon blev helt fast och kolla på film hela vägen hem i bilen :) Även lilla gubben va en favorit haha! Här kommer dom sista picsen med denna telefon , Dom kommande bilderna kommer vara med mycket bättre kvalité. Äntligen! Vi hade även kameran med oss men orkar inte lägga in dom på datan ännu . Nu blir de movietime. Och alla ni party prinsessor ,PARTA för mig med! God jul folket! Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar