torsdag 22 december 2011

Julgrans kaos

Vi åkte idag och köpte en gran ( grön plastgran) och extra julgrans kulor. Tog fram allt pynt hemma sen började jag bygga ihop granen. Började ångra köpet redan när jag tog ut den ur lådan. . Men fick ihop den och Mirran börja pynta . Jag satte belysningen. Och när granen äntligen var klar... Vad händer då tro?? Jo gran(jäveln) välter!! Krachar rakt ner i golvet så foten gick av , kulorna flög och polkagrisarna gick sönder ! Haha jag va så arg så jag nästan börja gråta! Fick iaf upp och ihop granen igen . Lyckades rädda en del av pyntet så nu har vi en halv drabbad lite krokig gran .. Haha. Mirran är nöjd iaf så den får duga över julen. Dagens läxa för mig är att ALDRIG mera köpa plastgran!!! Ska vara en riktig! Mannen min hade så rätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar