lördag 24 december 2011

Julklappar ,CHECK!

Började i morse som första stopp på Toys r us med Annie & Charlie .D va barnvakt till kidsen under tiden :) Vi var där nästan direkt när dom öppna så va ganska lugnt. Inget kaos. När vi va klara där hämta vi upp dessa två "monster" + Alex och drog till SKHLM. Och herregud säger jag bara , att jag utsätter mig för denna hemska julrush varje år! GALET MYCKET FOLK! Sen att ha med sig två barn som lever loppan gjorde ju saken mycket lättare(not haha) Hade inte en aning vad jag skulle köpa till vem .. Men tillslut fann jag dom perfekta julklapparna! Även något till mig själv :)) Helt klart nöjd efter dagen shopping och känner mig inte ens fattig höhö! Firat Ellen en sväng på hennes dag , och nu ska vi hem för att laga middag. Annie, Elena & Ellen kommer och joinar oss. Blir en skön kväll med trevligt sällskap såhär dagen innan jul ! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar