tisdag 6 december 2011

Min dag

Min dag idag :

Fick fin besök av Annie i morse.Hann kanppt slå upp ögonen innan hon va utanför dörren ;)
Men det va trevligt att få sällskap till frukosten. :-)
Därefter storstädade jag lägenheten. Diska,dammsög,skura toaletterna,handfaten,skura golven. Bakade pepparkaks kaka & choklad muffins till jobbet. Åkte dit för att lämna av min sista saker jag glömde i fredags . . Typiskt mig att glömma något.
Får hoppas fikat smakade och att kollegorna blev glada!

När jag var klar på jobbet åkte vi hem för att gå ut med hunden.
Efter promenaden bar det av hem till Linda som bjöd på tacos! Tacos funkar alltid och va extra gott då jag inte ätit det på länge.
Fick bara i mig en tortilla konstigt nog ,inte likt mig dessa gravid dagar ...hehe

Miranda var iaf glad som fick röijja lite med Oliva . Bokstavligt talat RÖIJJDE dom.
Hoppa i Lindas säng osv.. elt galna.
Jag sa till,men Linda tyckte det va okej så dom fick forstätta.
Ni kan ju tänka er vilket liv, 5 åringar som får hoppa & skrika hej vilt!! HAHA

Efter vårat besök hos Linda & Olivia hann jag åka hem i 1 timme ca ,innan jag mötte upp Ellen & Ninni för att gå på LJUSPARTY. Det var fina Elin som hade det.
Hon hade bakat jätte gott fika,och det va jätte trevligt att gå på det .
TACK ELIN FöR DENNA KVÄLL!
Beställde 2 paket med doftljus därifrån. Älskar doftljus!

Nu är jag hemma soffan och njuter av att vara ledig. Lite knäppt att man har ungefär tusen saker att göra när man är ledig! Ska ta nån dag snart och bara göra INGENTING... Behöver en "slappar " dag :-)

Ett långt inlägg utan bilder blev det ,ska bli bättre på den biten . I promise!
Tog inte en enda bild idag faktiskt ... :/

Kram!

2 kommentarer:

  1. Det va inte dåligt vad du orkar hålla igång du gravida kvinna!!:) Men glöm inte bort att vila dåochdå, om några månader blir det ju inte riktigt lika självklart med vilandet;)kram Elin

    SvaraRadera
  2. Ne de e sant ;) Så mycket man vill "hinna" nu när man är ledig! Tror det blir ett par slappar dagar framöver :)

    Kramen!

    SvaraRadera