lördag 10 december 2011

När det blir som man tänkt sig :)

Spenderade eftermiddagen hos Charlie och barnen. Vi snacka skit ,kolla på roliga klipp/dåliga låtar på youtube. Barnen diggade "fest hos Mange" haha den är ju för dålig! Fick skratta en del iaf :-)

När det var middags dags åkte jag & Miranda hemåt med en sväng förbi Willys.
Inne på Willys funderade jag på vad våran middag skulle bestå av .
Va så sugen på kyckling ,och fick en vision av vad jag skulle göra och hur det skulle smaka. .
Och middan blev EXAKT som jag tänkt mig!!
Gjorde egen marinerade kycklinglår i ugn (olja,örtkryddor,salt & peppar)
som vi åt med risotto (ris,kycklingfond,paprika,kryddor,lite grädde) och grönsaker till.
Hur gott som helst va det!
Det är mindre kul att misslyckas i köket, men så kul när man lyckas! :))

Nu blir det film time med baby .
Älskar våra sena mys kvällar<3 Vi har oftast bara helgerna som vi verkligen kan umgås och ha egen tid ,så gäller att ta vara på det nu när man kan <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar