måndag 12 december 2011

SOVÅNGEST?

Vet inte vad som hänt riktigt. Lyckas inte somna på kvällarna nu! Ju senare klockan blir desto mer "pigg" blir jag och tankeverksamheten snurrar.
Tänker på allt,shopping,barn,föda barn,pengar,familjen,bloggar,filmer mm.
Hittar filmer att ladda ner och nya sidor att spana på. Ja ni fattar nog, tankarna går i 200 på allt & ingenting!
Blir som rastlös och försöker sysselsätta mig själv,med tv och data ? Kanske för att bli trött men det funkar inte riktigt.
När klockan har blivit långt över läggdags kommer ångesten för att jag INTE SOVER.
Det här gör att jag är helt död halva dagarna ,sover 1-2 tim på förmiddagen,och inte är trött såhär på kvällen. :/

Behöver hitta tillbaka mitt lugn jag tappat nånstans. Är ledig men kan inte varva ner!
Summan av kardemumman är att jag känner mig stressad. Men kan inte sätta fingret på varför?? Är ju som sagt ledig.
Kanske Finlands resan blir avkopplande. Bara "släppa" allt och ha en mini semester :)

Nån som har nåt bra lugnande tips för en gravid kvinna?

Kram och godnatt finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar