söndag 25 december 2011

Kompisar kommer och går - Riktiga vänner består.

Fortfarande hemma hos Annie. Vi sover över här i natt. Hon är en av mina äldsta bästa vänner, och jag har nog aldrig spenderat en hel dag/kväll här. Va på tiden nu tror jag :-) Hon har bjudit på god mat och vi har även svullat en massa godis. Fyfan för känslan att vara konstant mätt ! Börjar nästan må illa av allt godis ätande , men så fort det gått över trycker man i sig mera igen. Varför gör man så !? Gör ni så? :) Det som är skönt med ens vänner (mina vänner) är att man behöver inte alltid umgås , höras , ha samma åsikter , alltid vara överens för att vara vänner . Vänner ska finnas där i vått & torrt oavsett vad. Finns dom där oavsett vad , då vet du vilka dina riktiga vänner är. Bjuder på en trött jag och en trött Elena . Natti natti finisar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar