tisdag 31 januari 2012

Från en skit dag till en ny säng

Hej folket!
Jag har varit rätt bitter och off hela dagen idag sen jag vaknade .
Och min dag blev inte direkt bättre på jobbet heller pga diverse saker jag skrev om tidigare , såsom tandvärk , finnar , dator ras mm.
Stackars mig va ;)För att toppa min dåliga dag var jag tvungen att hämta Mirran norr om stan. ..
Dvs köer i rusnings trafik , dit & hem! Så man kan säga att jag va jävligt BITTER när jag gick från jobbet.

Men det gick självklart över sen .. :)
Alvedon fixade tandvärken.
Fick hem en glad Miranda!
Sen har vi ÄNTLIGEN köpt vår nya säng !!!!
Blev en kontinentalsäng från MIO.
En säng jag spanat på ett tag, som mannen också tycker blir perfekt!
Lev tid på sängen är ca 4-6 veckor.
( Lägger upp en bild sen )
Så himla glad för det !!! Lööööövley !!!!

Jag är nu ny duschad.
Har druckit en varm kopp med oboy, ätit en smörgås och bara känner lugnet ..
Om ni inte läst det innan så är jag ledig nu!
Hur länge har jag inte en aning om .. Men blir ett bra tag iaf ;)


Kram & god natt finisar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar