fredag 20 januari 2012

Hej du STRESS ..

Har skrivit klart inköpslistan och allt som ska fixas . Börjar kännas liiite stressigt .
Hur ska jag hinna med allt,fixa allt,baka allt??! Är en hel del på listan!
Inte så att jag vill ha hjälp heller..
Det är ju jag miss JAG KAN och SKA göra allt själv! Kommer inte köpa tårta bullar osv ,utan allt ska bakas! (skulle aldrig falla mig in att handla färdigt)
Och utöver all bakning blir det lite matpajer och ev kycklingsallad som det ska bjudas på kalaset i morgon. Blir nog bra de när det är klart !

Mirandas andra present ska hinnas med att hämtas idag också ..haha....
Planera i god tid ,vad betyder det? ;)

Ett stort minus idag är att jag är HELT SLUT och förkylningen börjar nog att hälsa på mig nu .
STAY fucking AWAY!

Ha en fin fredag gott folk! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar