torsdag 19 januari 2012

Minus & plus

Tummen ner för:

-Förkylningar och sjukdomar som drabbar.
- Allt drama som härjar överallt , relaterat till kärleken.
- Denna extrema trötthet som sköljer över en.
- Sötsug.

Tummen upp för:

-Miranda som börjat våga smaka på nya saker.På dessa dagar har hon börjat äta skinka, dricka Paulins super juice och äter rökt kalkon ! :)) ( hon åt endast korv el kaviar innan på smörgåsen.
-Att hon fyller år i morgon <3
-Att det inte är alls så långt kvar tills det är dags att föda. . Skulle föda i morgon om jag fick välja! :)
- Saker som man inte räknat med att ska lösa sig , LÖSER SIG!



2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, tycker alltid att det är så roligt att kika in hos dig för du uppar bloggen så ofta, me like:) Massa att läsa! Men så läste jag om ditt senaste mvc besök, shit vilken oproffsig bm, tycker att du byter henne rakt av nästa gång om
    hon är lika nedlåtande mot dig, trots att du har så lite tid kvar nu. Mvc besöken är ju såååå viktiga, och man ska inte känna annat än mysfaktor att åka dit och lyssna hjärta, höra info och mäta och sånt!! Nä fan vad dåligt!!
    Hoppas allt reder sig, jag vet precis- jag har varit upp och ner i mitt mående genom alla mina grav. Styrkekramar!!:)
    Och vad kul förresten ang barnmaten, det har faktiskt varit så himla mkt enklare att hålla på med än jag trodde från början och riktigt kul:) Roligt att du fick lite inspiration. Ta hand om dig och hoppas att din dotter får en riktigt fin födelsedag imorrn. Kram och godnatt/ Elin.

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar Elin! Du gav mig ett smile på fejjan :-)

    Har varit rätt låg pga mvc besöket..Fick dåligt samvete fast jag inte har någon anledning att ha det! Ska prata med henne nästa gång ,och har hon samma attityd kommer jag be henne dra åt helvete och byta bm.
    Lite tråkigt då hon varit helt underbar innan.. Men men vill ju att det ska kännas bra att åka dit.

    Tack igen och kramar!!

    SvaraRadera