torsdag 23 februari 2012

Före tuppen ;)

Jepp idag är jag vaken före tuppen ( precis som går) Ingen ide att försöka somna om vid den här tiden längre , så jag gick upp. :)

Kvällen igår efter mina ärenden spenderades med Charlie & kidsen. Mirran verkligen älskar att få leka med sina kusiner <3 Och de är alltid soft att hänga med Mr Charlie :))
Efter besöket där blev de handla lite mat med mannen min , vi köpte även dom allra första " sköt" sakerna till bebis. Såsom blöjor , nappflaskor, nappar , ersättning , tvättlappar mm.
Så nu är nog allt förberett för bebis ankomst! :)

Några tummen tupp!

-Fick ett överkast av miss Ylva igår!! Tusen tack snygging!!

-Blivit med onepice!
(Från Lotta Finest bloppis) Kommer va perfekt efter förlossningen! :)

-Ska till frissan på lördag och fixa till mitt hår! Just lööööövley!
(Mirran ska också till frissan :) )

- Igår träffa jag en underbar barnmorska som jag pratade en stund med ( hade ju tagit fel dag) innan jag åkte därifrån . Hon fick ett lugn i mig , och gav mig en helt annan förståelse för vissa saker. Hon lyckades peta i nig en dos av harmoni! <3 Tänk att 20 min med rätt person kan göra så mycket :)

Nu frukost gott folk! Så hörs vi sen!

Kraaaam!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar