onsdag 15 februari 2012

Från pepp till depp...

Vet inte vad som hände. Men mitt toppen humör försvann och jag blev skit deppig . Ingen lust för nåt ingen ork för nåt . . Bara kände mig så låg ;/.
Har inte hämtat nåt av de jag skulle hämtat , utan har bara " varit" . Små saker egentligen som kanske fick mig såhär ... Dont know faktiskt(?) Försökte pigga upp mig själv med en latte , men de funka inte så gick och la mig en stund .
Men det positiva är att mannen min muntrade upp mig med chokladhjärtan och lotter när jag vaknade.
Vann hela 80 kr också ;)
Känner mig lite bättre tills mods av den extra kärlek jag fått typ hela dagen, och för han haft överseende med en deppig mig <3

Ett måste är en bättre dag i morgon! Och ta tag i allt jag inte gjorde idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar