lördag 4 februari 2012

God morgon feber!

Ligger här i soffan just nu och tycker synd om mig själv faktiskt . ;) Är DUNDER FÖRKYLD och har feber :(
Snoret rinner. Ögonen rinner.
Halsen kliar och huvudet värker .
Jag dör inte , men är inte rätt tillfälle att va sjuk den här helgen alls.
Så det här sög ju big time!
Vaknat till i natt igen bara för att (?)
kl 04.04 . Har vaknat vid kl 4 varje natt.(förutom igår) Visst är det lite wierd?Tror det är som min kära vän Lina säger , att det är förmodligen bebis i magen som väcker mig utan att jag själv vet om det?
Kanske har en liten sen som kommer vakna vid den tiden sen :)

Alx sover fortf och Mirran ligger i sängen och kollar på barnprogram .
Frågan är hur jag ska roa henne idag??Ute lek går nog bort helt med tanke på att jag mår såhär och energin är inte alls på topp! ;/

Blir vila ett tag innan det är dags för frukost. Som sagt no plans idag mer än att ha en kurera mig själv dag ..

Saknar min D idag <3

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar