söndag 19 februari 2012

God morgon kl 04:30?

Ne skulle inte tro det . Jag vaknade och tvungen att gå på toa. Kan säga att det börja trycka mot urinblåsan nu. Jätte skönt! ;/
Och dom härliga sparkarna mot revbena gör verkligen att man kan somna om ..
Haha bebis i magen och jag är inte riktigt överens nu!!;)
Så nu ligger jag här i sängen och är SÅÅÅÅ HUNGRIG!
Måste nog gå upp och äta lite om jag ska ha en chans att somna om .Försökt att ignorera att jag är hungrig men DET GÅR BARA INTE!
Bara lite bitter för vi ska upp ca 7,45 för att hinna till Mirrans dansskola kl 9 , som är varje söndag. Är det ens nån mening att försöka somna om i 2 tim ca (?)
Summan av kardemumman är att jag funkar inte som jag ska med rubbad sömn.Kommer va en trött (inte så rolig) jag idag och kommer definitivt bli tvungen att sova middag sen!

Hoppas ni sover gott iaf !

Nu dags för frukost nr 1 .. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar