onsdag 15 februari 2012

God morgon !

Vaknat för en stund sen men resten av huset sover .
Mirran är en tröttmössa idag! Ska vänta tills hon vaknar så vi kan äta frulle ihop.:)

Har sovit piss dåligt i natt! Vaknat till säkert en 200gr och drömt hel sjuka drömmar. . Mest om bebisar och föda barn. Tror verkligheten kommit i kapp nu, har varit så overkligt innan. Eller känts så overkligt . Men nu är det inte långt kvar till vi är på sjukhuset och våran lilla ska komma till världen! Det är så sjukt!! <3
Är både förväntansfull och är ganska rädd haha!
Det är ju en otrolig känsla när det sparkas och bökas i magen . Att det är nytt liv i MIN mage! Jag hoppas att allt kommer gå bra bara..
för den mest otroliga känslan kommer då ,när liten väl är här !
Galet säger jag <3

"DITT LIV I MITT"

2 kommentarer:

  1. Visst ville du försöka föda med endast lustgasen??:) Hur var det när du födde Miranda? Jag lyckades föda med endast lustgasen nu sist, och det gick bra...höll bara jäkligt hårt i lustgasen hahahaa;) Nära för er nu, åh så spännande:) kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja planen är föda endast med lustgas :) Jag hoppas jag klarar det , och tror att jag gör det då med Mirran hade jag endast lustgas. Men där fick jag inget val då allt gick så snabbt! Så kommer inte riktigt ihåg om jag ville ha nåt annat haha! :) Känns jätte spännande nu .. Nervigt! Men ska bli skönt att slippa magen och dessa humör svängningar ;)
    Kram!

    SvaraRadera