torsdag 2 februari 2012

Me -Me self-My family

Lever inte fart fullt liv. Festar inte 24/7 . Träffar inte en massa nytt folk.
Upplever inte nya saker,åker till roliga ställen,Har ingen intressant shopping att dela med mig av. osv osv osv..

Klart jag inte gör det när jag snart är höggravid . Mitt liv just nu handlar om mig själv,bebis,planering,familjen.
Har gjort det i ett par månader och kommer definitivt vara så minst ett par månader till.
Är inne i gravidsnartbebisbildastörrefamiljplaneringförvadsomkommaskallförsökamåbraperiod.

Inte så att livet tar slut för man är gravid!
Men jag ingen ORK för att hänga i stan en hel dag eller en hel kväll ex.
Känns inte intressant att gå ut för att glo på fyllisar heller;)

Jag är helt enkelt för trött för att orka med annat än min familj & vänner och denna vardag typ.
Fika fine.
Bio fine.
Middagar & mys fine.
Promenader fine.
Planerad (nödvändig) shopping fine. Men resten kommer sen kära vänner ;-)

Det är såhär jag är jag just nu. Och jag är nöjd med min tillvaro. <3

I sommar kommer nog en annan tid! Mer socialt & med mer energi.
Dock är ALLTID familjen nr 1 för mig.
(Känner ingen stress för annat)

Tills dess får ni mina vänner & läsare stå ut med denna vardags & bebis bubbla jag är i..:)



PUSS!


2 kommentarer:

  1. haha du e så söt vännen! Jag är inte gravid med lever likadant ;) haha.. Puss latisen o soffpotäten ;) mohahaha

    SvaraRadera