fredag 24 februari 2012

Miss neggo med mycket tankar ..

Blä blev en bajs fredag med mycket tankar och ett lågt humör .Fått en hel del " rycka" upp mig förslag från fina Alex <3
Men nedstämdheten bara draaaar ner mig och blir nog bara hemma. :/
Inget känns bra allt känns skit typ! Att föda barn känns som en evighet bort och när de väl är dags kommer det gå åt helvete. ..
Mycket gnäll men så känns det just nu.

Vill inte va gravid längre .
Vill inte va stor som en vatten fylld balkong!
Vill kunna sluta oroa mig..
Vill inte att mina magkänslor ska stämma .
Vill hoppa över dom kommande dagarna och radera vissa människor !

Är inte världens roligaste mamma just nu heller .
TIME OUT får man begära det?? :((((

Vi satsar på en bra dag/kväll i morgon istället!

Blä på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar