söndag 12 februari 2012

MONEY CANT BUY YOU LOVE

Jag tycker kärlek visas bäst med små gester. Fina ord ,En kyss,Ett oväntat sms,En kram.
Handlingar som man inte alls kanske förväntat sig,som gjordes just för dig.
Dom små sakerna i livet"

Pengar och (dyra) presenter säger mig ingenting när det gäller kärlek.
Klart jag också älskar att få presenter!
Snygga skor,kläder,smycken mm. Vem gillar inte det ?? ;)

Men jag är hellre utan dom där SNYGGA sakerna och känner mig älskad omtyckt.
För inget slår känslan att känna sig älskad utan att bli "köpt"!
Om jag var tvungen att välja mellan fattig & lycklig -Rik & olycklig så skulle det helt klart bli fattig & lycklig!

Sen om man är lycklig & älskad ,så är dessa materiell ting bara en bonus :-)

Jag har fått en skön massage ikväll (som varje dag denna vecka) av mannen min.
Så ikväll är jag lycklig höhö! ;P

Ne men summan av kardemumman är att man ska vara tacksam och inte ta någon för givet. Villkorslös kärlek helt enkelt! <3








LOVE YOU BABY BOO!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar