onsdag 8 februari 2012

Mvc besök

Hej folket!

Har precis varit på ett besök hos mvc. Åkte dit med lite ångest blandade känslor pga jag skulle vägas idag..
Hade taggarna utåt, men allt gick jätte bra! Har fortfarande inte gått upp nånting! Skiljde några hundra gram endast , men ingen mer.
Så slapp bli " tjafs " om detta med vikten. Hon fick ju dock som hon ville , för har nog undermedvetet tänkt på vad jag äter och rört på mig lite mer , och därav inte gått upp kanske ? Är min egen teori dock men vet inte. Kan jag/bebis haft nån tillväxt period innan kanske (?) Hur som så kändes de här besöket jätte bra! Vi pratade igenom rätt mycket saker. :)

Magen har växt 3 cm.
Mina järnvärden har gått upp från 114 till 122!! ( Så jävla glad för det! )
Bebisens hjärtljud varierar fortf och är bra.
Jag har lågt blodtryck, men har mer el mindre haft det hela tiden.
Nytt urinprov skickades på odling .

Nästa besök blir inte först om 2 veckor . Tjohoooo på det! :))

( Bjuder på magen från igår kväll )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar